Monday, January 7, 2008

A new year, a new beginning.....

Så er julen forbi og det er et nytt år....hmm masse som har skjedd i det siste, flyttet ut av mitt palass i Deichmannsgate som sto på listen over 12 falleferdige hus i Oslo i Aftenposten (Lowpoint.!!) Var litt rart, har bodd der en stund nå, men gleder meg til å flytte inn i ny leilighet til høsten!!
Før flytting:


Etter flytting:




Men gleder meg enda mer til å flytte til London, som er omtrent 5 dager fra nå, hhehe det blir meg og Cathy in L-town, tihji, får håpe budsjettet mitt strekker til....


Julen var jeg derfor bare hjemme m mamma og frida og nøt den siste tiden hjemme. Mamma har flyttet og pusser opp huset, og det blir kjempefint!!!

Toalettet er tilogmed sånn at lokket går automatisk igjen...classy...




Jeg elsker å bare slappe av, blir brutalt å måtte begynne på skolen igjen, men det gjør det litt bedre at den ligger i London. Kommer til å være fælt å si hadet til alle da, kommer til å savne dere masse!!









1 comment:

Mia said...

Så nydelige bilder kjære =)