Tuesday, September 30, 2008

I'M GOING TO NEW YORK!!



I'm so excited! Jippi, jeg har aldri vært i USA, så dette blir min første gang og jeg er så spent! ÅÅ og som jeg skal shoppe, men gleder meg selvfølgelig å se alt det andre som New York har å by på!Bestevenninen min dro faktisk til New York idag og en kollega av meg skal rett før jeg drar dit, føler at det er mange som drar til USA for tiden.

Det blir jo litt skummelt også, det er jo så stort der, men det blir gøy. Jeg drar med mamman min, fordi det er bursdagen hennes, stakar henne, kommer til å dra med henne inn i masse butikker mot hennes vilje...hihi.. I can't wait!! ;)

Gleder meg selvfølgelig til Forever21 og Fifth Avenue, og mange av de kule vintagebutikkene jeg vet finnes der!


Har du noen gang vært i New York? Noen yndlingssteder eller butikker jeg ikke bør gå glipp av?

2 comments:

Anonymous said...

Så heldig du er. Jeg vil også dit:-)

Janne Natalie said...

Sykt heldig!! Jeg og vil