Wednesday, October 1, 2008

Daffe-dag


Idag har jeg bare daffet....sett på TV og ligget på sofaen...hihi det er deilig noen ganger, særlig når det er kaldt og vått ute. Gleder meg fremdeles masse til å dra til New York da, blir så spennende å oppleve noe nytt! Ellers så holder jeg på med å planlegge en overraskelsesbursdag, og det er så mye å gjøre!! Gjestelister og bordoppsett....allergier og rsvp'er...Jeg tror nok ikke jeg hadde blitt en god event eller brullypsplanlegger for å si det sånn...men det er veldig spennende da. Særlig fordi bursdagsgjesten ikke vet noe om det!! Gleder meg til å se fjeset hennes på den store dagen.


Ellers så er det en annen spesiell jente som har bursdag idag: ANETTE MIN!!



Happy Birthday to yoooooouuu, happy birthday to youuuuuuuuu, happyyy birthday, dear ANETTEEEEEEEEE; happy birthday to youuuuu!

No comments: